CrazyC000l (42)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Vertel ik later.
 |
haihoidoei (34)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Om nu gelijk te depressief overkomen heb ik geen zin in, maar de sleur begint nu al naar binnen te sluipen. Ik wil leven en genieten, niet steeds dagelijks hetzelfde ritueel beleven. Daar is het allemaal veel te kort voor.
 |
Zoetedromen (36)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Voor mij is het verhaal simpel. Ik ben zo vrij als een vogel en kan lekker doen wat er in mij opkomt. Dansen is mijn passie, voornamelijk aan een paal, ik kan wel een showtje op gaan voeren, dus blijf lekker zitten en geniet van de show hihi.
 |
Normaalgenoeg (26)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Ben ook maar een gewone meid hoor! Geen rare dingen en geen gekke wensen. Leuke baan en leuk huis. En heb zelfs een kat. Dus alles is burgerlijker dan je dacht misschien. Ik ging samenwonen maar helaas het ging niet door. Nu dus helemaal alleen. Vind je dat nou ook zo zielig. Maken we er dan samen wat van.
 |
Singlekatja (24)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Ben jij het alleen zijn op zaterdagavond ook zo beu terwijl al jouw vrienden gezellig met hun vriendin weg zijn en alleen nog maar aandacht voor hun partner hebben? Ik wel en daar wil ik nu eindelijk eens iets gaan doen, gewoon een leuke avond lekker wat drinken, filmpje en dan maar kijken hoe het verder loopt. Misschien ben jij mijn prins op het witte paard wel?
 |
Evanamina (46)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
De relatie die ik nu heb met mijn vriend is prima op één puntje na en dat is de intimiteit. Zou het fijn vinden als jij me die wel kunt bieden en we het samen regelmatig eens kunnen worden met elkaar.
 |
GrootsAmalia (29)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Mijn grote geheim, kan ik eigenlijk aan iemand kwijt. Hopelijk vind ik hier iemand.
 |
Felize (26)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Eigenlijk zou ik best een vaste vriend willen hebben, alleen weet ik niet of iemand daar voor te vinden is. Dan kunnen we samen van elkaar genieten en elkaar ook wat vrijheid geven. Niet samenwonen maar eerst elkaar beter leren kennen. Zo heb ik het in gedachten..
 |
LieveMiesje (25)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Best wel jong wees geworden maar mijn ouders hebben mij ondanks het tragische ongeval wel goed achtergelaten een schrale troost misschien maar ik ben ze er wel dankbaar voor. Ik sta nu aan het roer van een goedlopend bedrijf en ik heb wat dat betreft niks te klagen. Ik heb een mooi huis met een mooie tuin, nou dan zou je denken dat ik erg gelukkig ben maar ik mis nu een maatje/vriend/partner met wie ik dit alles kan delen.
 |
Myonly1 (56)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Weet jij hoe je een vrouwenlijf moet beroeren en sta je open voor een serieuze relatie? Dan ben jij wellicht wat ik zoek
 |
xerop (25)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
zoek iemand die maximaal 25 jaar is, leuk en gezellig is en het hart op zijn juiste plek heeft. Nee ik zoek geen vaste relatie, maar zoek gewoon een maatje voor net dat beetje meer in mijn leven
 |
bobbieb (48)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Eenmaal over de streep kun je met mij alle kanten op. Het heeft alleen even tijd nodig. Zoek dan ook geen sneltrein, maar eerder een stoom locomotief.
 |
bambastico (33)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
ik ben een leuke meid ben lief schattig zorgzaam en mischien jou toekomstige date! x-x-x
 |
willow (38)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
In een gekke bui heb ik me hier aangemeld en toch maar eens zien wat ik hier van kan verwachten. Natuurlijk zou het leuk zijn als ik een lieve man hier tegen het lijf loop maar ik wacht het (on)geduldig af;-)
 |
ingridjuh (48)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Ik heb een goede baan en een leuke huisje en een hechte vriendenkring, mijn leven is bijna compleet, maar dat ene ontbreekt nog in mijn leven, en dat is een leuke man waarmee ik het kan delen. Want als ik s avonds thuis ben zou ik wel graag tegen een lekkere man op willen kruipen en samen ontspannen op de bank willen zitten.
 |
zoetedame (34)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Mijn fantasie wil ik waarmaken, mijn vriend voelt er niks voor, nou dat is dan pech voor hem. Wil je weten wat me fantasie is? Die vertel ik je alleen als ik je leuk genoeg vind :)
 |
Lorijn (24)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Ben sinds kort verhuisd en kan hier nog geen mensen en probeer via deze weg mensen in de omgeving te leren kennen en misschien wel die ene leuke jongen om mijn leven mee te delen.
 |
Wsuus (44)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Hier heb ik wel een beetje een hekel aan dat ik mezelf aan moet prijzen, alsof ik een stukje vlees ben. Bevalt mijn foto je en zie je het zitten om met mij in contact te komen, dan zeg ik stuur maar een berichtje. Ik kan heel direct zijn in mijn antwoorden dus als ik bot overkom moet je me dat even zeggen want zo bedoel ik het niet hoor.
 |
Eenzaampjes (45)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Opzoek naar een nieuwe vriend, om de hele tijd maar alleen te blijven begint nu toch wel erg vervelend te worden, daarom hoop ik zo mijn geluk weer een beetje op te kunnen pakken.
 |
Kliks (35)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Ik weet iets leuks maar dan moet je wel meedoen, ik stel mijzelf voor en dan doe jij dat ook. Dan kunnen we afspreken en kijken of we een klik kunnen vinden. Misschien ligt hij wel in mijn bed of in de jouwe, maar we gaan hem zeker vinden. En als we hem niet vinden dan moeten we verder zoeken.
 |
Zuuurbijter (32)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Een leuk vriendje gezocht, mijn ex had totaal geen inhoud. Die zat heelde dag achte de tv en ook al stond ik naakt voor hem zag hij mij nog niet staan. Op het laatst dacht ik echt dat het aan mij lag maar geloof mij, ik heb echt alles geprobeerd. Ik was het zat en heb hem gedumpt, nu zoek ik een leuke vent die mij wel ziet staan als ik naakt voor hem gaat staan, bij wijze van spreke dan natuurlijk.
 |
wififi (53)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Ik voel me goed, heb al een aantal teleurstellingen gehad en hoop dat ik toch een keer een leuk iemand mag tegenkomen.
 |
heetanna (42)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
Vertel ik later
 |
Campingvrouw (45)

Vrouw zoekt Man Wilhelminaoord
No-nonsens, down to earth, praktisch en positief ingesteld. Ongeduldig, veels te eerlijk en direct... Maar je weet tenminste wat je aan me hebt.
 |