goudlokje (38)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Ik ben vrijgezel en gelukkig kan ik doen waar ik zin in heb. Er is een bepaalde reden waarom ik hier op zoek ben gegaan, stel ik zou naar een kroeg gaan dan heb je gelijk van die dronken lui om je heen die in mijn broekje willen, Daar pas ik voor, als je echter nuchter bent als wij erop uit trekken dan mag je hem gerust een keer naar beneden trekken en kijken wat ik te bieden heb.
 |
Vrolijkheid (48)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Chagrijnig zul je mij nooit zien, altijd blij en hou ervan om sociaal te zijn. Onder de mensen komen is gewoon echt mijn ding. Vind het dan ook altijd leuk om nieuwe contacten op te doen.
 |
Wendyyyy (45)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Mijn vriend heeft met weder instemming van mij al meerdere dates gehad, ik vind dit goed omdat we dat hebben afgesproken, maar ben wel erg jaloers aan het worden dat hij elke keer een leuke avond heeft gehad en ik niet, vandaar dat ik nu ook maar eens op zoek ga naar een leuke date met een leuke man, zijn er misschien mannen die dat wel zien zitten met mij?
 |
IsaIsL (41)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Bijna iedereen vindt mij een hele aardige meid en ze zeggen allemaal dat ik spontaan ben en voor iedereen klaar sta. ik vind het moeilijk om mezelf een veer in de kont te steken, dus ik denk dat je het het beste zelf maar uit kunt vinden
 |
Deborahlove (52)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Lekker samen een wijntje drinken, aangeschoten worden, knuffelen, zoenen, vrijen bij het haardvuur.. Lijkt jou alles dit ook zo heerlijk?
 |
Zalmroze (53)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Weet hoe ik een man moet verleiden, heb geprobeerd een vaste serieuze relatie op te bouwen alleen is dat niet voor mij weggelegd. Ik hou het bij genieten zonder verplichtingen, lekker makkelijk en geen gezeur. Het is voor mij makkelijk als je niet te ver uit de buurt komt.
 |
sexies (31)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Vertel ik later
 |
studenteloev (30)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Ik ben verhuist naar Groningen om mijn studie te volgen, dit is een goede stap in mijn leven geweest. Familie moest achterblijven, maar wat geniet ik hier van het uitgaansleven en de mensen, op tv hoor je wel eens, er gaat niets boven Groningen en dat blijkt ook nog echt zo te zijn. Als je mij een keer komt opzoeken kunnen wij samen de stad induiken, dan laat ik je alle fijne plekjes zien van de Grote Markt.
 |
Jesslyn (30)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Uiterlijk zegt niet alles natuurlijk, maar ze zeggen, het oog wil ook wat. ik ben single en kan doen wat ik wil, nu nog iemand om wat mee te doen die heb ik helaas nog niet gevonden... Who Knows...
 |
Sugarpie (40)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Zoet als suiker en heb veel passie in mijn lichaam wat niet te beschrijven is, daarom kom maar een keer langs dan zal ik jou dat laten zien :p
 |
San98 (24)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Jong wild en nieuwsgierig dat ben ik in het kort. Ben jij dat ook en ben jij net als ik op zoek naar iemand om een leuke tijd mee te beleven dan ben ik misschien wel naar jou op zoek! Dus niet te verlegen en laat iets van je horen! Hopelijk tot snel!
 |
Mazzzulll (26)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Je zou het niet zeggen maar ik heb de juiste nog niet gevonden. Ik ben nog maagd en zoek een man die mij zou willen ontmaagden... Ik wil dat het speciaal wordt dus ik vind het niet erg als een oudere man mij dat zou willen laten ervaren, als het maar respectvol gebeurd.
 |
Simohoh (27)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Hey jongens, ik ben Simone en ben op zoek naar een spontaan iemand voor een gezellige date. Wie weet kunnen we het wel heel opwindend maken, aan mij zal het niet liggen.
 |
wildkonijn (54)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Relaxed genieten van al het leuks in het leven. Kwestie van geven en nemen.
 |
Gewoontjes (57)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Niet op zoek naar iets speciaals, gewoon is voor mij mee dan genoeg. Niet op zoek naar een knappe man want die heb je nooit alleen. Gewoon een gezellige man met wie ik eens kan daten, uit eten kan gaan en kijken of de vaak beschreven klik er is. Nou ja is die er niet maar hebben we beide zin dan kunnen we altijd zien waar we eindigen. Denk je niet.
 |
zoe (32)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Ik hou van het leven en dat laat ik duidelijk merken. Waar ik vooral van hou is zon zee en strand, Buitenlucht doet goed. Een lekkere wandeling doet wonderen om je hoofd leeg te maken, alleen ik mis iemand in mijn leven die dit gezellig met mij wilt doen. Wie weet bloeit er wel wat op tussen ons.
 |
Pretspetter (38)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Nu ik weer single ben, mijn leven lekker heb opgebouwd en lekker in mijn vel zit zou het wel leuk zijn om iemand te leren kennen zodat we samen het leven nog leuker kunnen maken! Ik werk hard en dat doe ik graag, maar als ik na mijn werk alleen op de bank zit dan mis ik dat leuke maatje naast mij. Ik kan heerlijk koken, dus misschien verras ik je snel met een heerlijke maaltijd.
 |
BlueBlue (30)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Ik ben op zoek naar een gezellig man die humor heeft en het leuk vindt om samen gezellige dingen te doen. Ik ben geen ontzettend uitgaanstype maar gezellig een drankje doen vind ik wel leuk.
 |
sinaassap (35)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Vertel ik later.
 |
Shar000n (43)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Vertel ik later.
 |
nieuwsgierigeFemm (39)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Mijn nieuwsgierigheid heeft eindelijk gewonnen haha. Daarom heb ik besloten om me hier maar in te schrijven. Eens kijken wie er hier allemaal zit.
 |
B0mpie (59)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Vertel ik later.
 |
bakster (36)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Beetje gek maar toch wel gezellig. Vriendinnen noemen mij een feestbeest. Ik mag graag uitgaan en dansen. Ook ben ik veel in de sportschool te vinden anders zou ik mijn lijn ook niet kunnen houden. Ik heb als hobby taarten bakken. Dus als jij een lekkerbek bent dan kunnen we samen smikkelen?
 |
Waarbenjij (47)

Vrouw zoekt Man De-Kiel
Probeer het gewoon even uit, misschien kom ik hier wel wat lekkers tegen. Met mij kun je letterlijk alle kanten op, dus kom maar op:D:D:D
 |