Beschrijving van Bibird:
Ik hou van zon, zee en feesten maar waar ik het meeste van kan genieten is wel van een lekkere massage geven, het liefste zo een dat ik met de olie op onze lichamen langs elkaar heen kunnen glijden. En wie weet wat er dan nog meer van komt.

Gebruikersnaam: Bibird
Leeftijd: 49 jaar
Land: Nederland Provincie: Noord-Holland
Geslacht: Vrouw
Lengte: 170-175
Figuur: Slank
Oogkleur: grijs
Haarkleur: donkerblond
Opleiding: LBO
Piercing: Nee
Tattoo: Nee
Rookt: Nee
Cupsize: cup C
Huidskleur: blank
Schaamstreek: Kaal

|
Ook deze Leden zijn actief in Noord-Holland en beschikbaar!
Praatgraag (27)

Vrouw zoekt Man
Noord-Holland
Voor een goed gesprek ben ik altijd wel te vinden, zo leer je elkaar in ieder geval goed kennen.
 |
TheSkies (57)

Vrouw zoekt Man
Noord-Holland
Ik zoek niks, word graag gevonden
 |
JustMiep (36)

Vrouw zoekt Man
Noord-Holland
Tja hoe omschrijf je jezelf, jeetje nu moet ik natuurlijk een verkooppraatje houden. Alhoewel ik kan ook gewoon schrijven dat ik ben wie ik ben. Gezellig spontaan, zorgzaam, humor, prettig gestoord, serieus waar nodig. Soms ook druk. Ik hou van knuffelen, gekke dingen, diversiteit en vooral met respect naar elkaar.
Ben jij dan die lieve gezellige eerlijke vent. Met humor uiteraard die ook nog eens weet hoe hij de dame moet verwennen en woon je niet al te ver bij mij vandaan? Waarom zit ik dan nu nog te wachten op jouw berichtje?
 |
rebels (52)

Vrouw zoekt Man
Noord-Holland
Ik zou mezelf omschrijven als rustig, gevoelig en zorgzaam. Ik hou van gezelligheid, maar een rustig dagje thuis met een filmpje vind ik ook heerlijk.
 |
mchle (35)

Vrouw zoekt Man
Noord-Holland
Ik begin al helemaal in mijn nopjes te zijn, de lente komt eraan en mijn rokjes kunnen weer uit de kast. Dat brengt mij erg in de stemming om met een vent lekker door het gras heen te rollen, wel zonder kleren anders is er ook weinig aan :D
 |
sylv (26)

Vrouw zoekt Man
Noord-Holland
Hallo Ben je op zoek naar een lange slanke dame... Dan ben je hier verkeerd.
Ik heb een aantal maatjes meer maar dan heb je ook meer om van te houden :-P
 |
|